Otázky a odpovědi

Jak dlouho trvá doprava zboží?

V rámci ČR dostanete zboží obvykle do 3-4 pracovních dnů. 

Jak postupovat při reklamaci nebo výměně?

Pokud chcete zboží vrátit nebo vyměnit. Pošlete nám je zpět na adresu:

Goodlift, s.r.o.

Osvalda Polívky 2454

Nymburk 288 02

Ke zboží přiložte kopii faktury, na kterou rukou napište, zda požadujete vrácení peněz (+číslo bank.účtu) resp. velikost za jakou chcete produkt vyměnit.

Pozn.: Rozbalené ponožky a podkolenky z hygienických důvodů nelze měnit.

Kdy a kde si mohu zboží vyzvednout, pokud jsem zvolil/a osobní odběr?

Zboží je vydáváno v Nymburce. Vždy je nutné si předem domluvit na tel. 728 655 845 na přesný termín.